آميختگي کامل زبان عربي با زبان فارسي و پيوند اين دو زبان به گونه اي است که بر کسي پوشيده نيست تا جايي که کمتر نوشته يا شعري را در زبان فارسي مي توان يافت که از واژه ها و کلمات عربي تهي باشد و براي فهميدن و درک بهتر شاهکارهاي ادبي زبان فارسي و آثار

عواملي که در افت تحصيلي دانش آموزان در درس زبان انگليسي دخيل هستند را مي توان به دو دسته اصلي تقسيم کرد. 1- بازدارنده هاي دروني و 2- بازدارنده هاي بيروني موثر در عدم يادگيري و زبان آموزي يا افت تحصيلي. مسلما اين تقسيم بندي فقط براي سهولت در توضيح و

تعريف جمله : جمله در زبان انگليسي به يک فرمول نوشته مي شود آنهم به فرمول زير قيد زمان + قيد مکان + مفعول + فعل + فاعل براي جمله نويسي صحيح ضماير فاعلي . ضماير مفعولي و صفات ملکي بايستي به طور صحيح استفاده شود At براي مثال اين کلمه در يک موقيعت اين

Abstract: This paper provides a review of the rapidly developing literature on investment performance evaluation. The goals are to summarize the significant forces and contributions that have brought this field of research to its current state of kn

If not properly designed or rated, electrical equipment will often malfunction when harmonics are present in an electrical system. Most people don't realize that harmonics have been around a long time. Since the first AC generator went online mo

شايد اين واقعيت در نگاه اول عجيب و اغراق‌آميز به‌نظر برسد که بسياري از انسان‌هاي جهان براي رفع احتياجات روزمره‌ي خود مجبورند تا چهار يا پنج زبان را بياموزند: زبان مادري يا محلي و قومي، که زباني است که انسان از بدو تولد و اغلب از طريق پدر و مادر خ

opponents in a chess match, each seeing the playing field (in this case, the business) from his or her particular point of view. In a risk-based audit, the auditor sits on the same side of the desk as the client. Now the client has a partner, an al

نامهاي چندجزئي عربي براي اسامي چندجزئي عربي از فاصله مجازي استفاده مي‌شود. براي نمونه: درست نادرست فضل‌الله فضل الله نورالدين نور الدين آيت‌الله آيت الله مصدرها و فعلهاي مرکب مصدرها، حاصل‌مصدرها، اسم‌مصدرها و صفتهاي فاعلي مرکب با فاصله? مجازي و فعله

تفريغ الحلقه الأولى أحبتي في الله .. ابتداءً لأننا نبدأ هذه الرحله و هذه حلقتها الأولى ، فلابد أن أؤکد تماماً أنني أحبکم في الله ، إخوتي هذا التأکيد له أهميته في هذا الموضع اليوم ، أن کلمه إني أحبکم في الله ليست لزمه من لوازم المشايخ ، أنه کلما بدأ

مقدمه الحمد لله رب العالمين، والصلاه والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين. وبعد فإن المسلم يتعرض في حياته لعدد من الحالات الطارئه، التي يحتاج فيها لوجود جواب فوري يعمل بمقتضاه عند حصول الحاله المعينه، وکثيراً ما يصع

الفصل الأول قصه هذا الإنجيل المزور يمکن تلخيص قصه هذا الإنجيل المزور في النقاط التاليه: 1 النسخه الأصليه منه ظهرت سنه 1709م باللغه الإيطاليه، عند رجل اسمه کرامر کان مستشارا لملک بروسيا. 2 أهداها هذا الملک إلى الأمير أوجين سافوي، الذي أودعها بمکتب

سطوح زبان شناسي : 1) واچ شناسي : مطالعه صداهاي زبان و قواعد ترکيب آنها به منظور ساخت هاي آوايي زبان 2) دستور زبان : صرف - نحو 3) معنا شناسي : بررسي معنا انواع تک واژه ها ، کلمه و .... بررسي حوزه ي معنايي کلمه ها (تضمن، ترادف ، تضاد) هنگام مطالعه ي

المشکلات الاجتماعيه للمرأه الفقيره في المجتمع السعودي أ / الجازيه بنت محمد الشبيکي مدخل حققت حرکه التحديث التنميه الشامله والمتسارعه للبلاد في العقود الثلاثه الماضيه نقله نوعيه من التقدم والتحضر في المجالات الاجتماعيه والاقتصاديه والثقافيه والعم

قانون - جمله اي که با اسم شروع شود جمله اسميه نام دارد. جمله اسميه در زبان عربي از ? قسمت اصلي تشکيل شده است: ? – مبتدا ? – خبر ويژگي هاي مبتدا: - مبتدا همواره مرفوع است يعني يکي از علامتهاي رفع ُ(ضمه و اون) را داراست. - مبتدا مي تواند اس

فعل امر منفي و نهي ترجمه درس بوستان سوخته اين بوستان بزرگ است. درختان داراي ميوه هستند. ميوه ها فراوانند. سيب – انار – انگورها صاحب بوستان شخص بخشنده اي است که فقيران را دوست دارد. در بوستان عزيزانم ميوه ها را جمع کنيد (جمع مذکر) براي خان

درست کردن فعل امر ترجمه درس اصحاب کهف در زمان قديم مردم در وفور نعمت و آسايش بودند. روزي از روزها مردم شنيدند: اي مردم، اي مردم؛ اين فرماني است از پادشاه قدرتمند، سلطان توانا «دقيانوس» بزرگ کسي که پرستش بت ها را رها کند کيفرش کشته شدن اس

اسماء استفهام و کاربرد ; «ما» نافيه و «لا» و فعل آينده ترجمه درس چوپان کوچک : کودک تنها است. او در کلبه است. چه کنم ؟ من گرسنه هستم. خانواده ام فقير هستند. در اين لحظه صدايي شنيد. پس از کلبه خارج شد. اي کودک آيا مي تواني کاري انجام بدهي؟

مشکلات ضرورت فراگيرى ‌زبان‌هاى‌ خارجى‌ ايرنا فراگيرى‌ زبان‌هاى‌ خارجى‌ بويژه انگليسى‌ به دليل گستره کاربرد آن در دنياى‌ امروز از حد يادگيرى‌ صرف زبان فراتر رفته و به نيازى‌ اساسى‌ براى‌ مردم بويژه نسل جديد براى‌ ارتباط با جهان تبديل شده است. باتوج

عواملي که در افت تحصيلي دانش آموزان در درس زبان انگليسي دخيل هستند را مي توان به دو دسته اصلي تقسيم کرد. 1- بازدارنده هاي دروني و 2- بازدارنده هاي بيروني موثر در عدم يادگيري و زبان آموزي يا افت تحصيلي. مسلما اين تقسيم بندي فقط براي سهولت در توضيح و

پیشگفتار رشد روزافزون سطح تحصیلات افراد جامعه ، باعث افزایش میزان استفاده از منابع مختلف علمی است. از دیگر سو ، حجم این منابع به حدی است که نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملی نیست ، بلکه حتی در صورت ترجمه شدن این مطالب، مدت زمانی که صرف ترجمه مطلب می‌شود ، باعث از دست رفتن تازگی آن مطلب می‌گردد. به همین دلیل آشنایی با زبان های خارجی، سهم بسزایی در سهولت استفاده از منابع علمی ...

قواعد زبان عربی صرف (تجزیه ساختمان هر کلمه) فعل اسم حرف نحو(نقش هر کلمه در جمله) انواع اعراب اعراب فعل مضارع مرفوعات منصوبات مجرورات توابع اعداد (تحلیل صرفی فعل ) 1) فعل از نظر زمان و صیغه ماضی ماضی ساده ماضی نقلی ماضی بعید نهی جحد ماضی استمراری غایب و متکلم مخاطب مضارع امر مستقبل 2) فعل از نظر تعداد حروف ثلاثی مجرد مزید رباعی مجرد مزید 3) فعل از نظر کیفیت حروف صحیح 1- سالم 2- ...

ثبت سفارش
تعداد
عنوان محصول