دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی و دانش آموزی در مورد تبلیغات عطر

تعداد 100 مورد تحقیق دانش آموزی و مقاله و پروژه دانشجویی مرتبط با موضوع تبلیغات عطر در سایت یافت گردید:

روانشناسي تبليغات ايجاد جذابيت در تبليغات پيش‌بيني رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو کسب و کارتان چه رنگي است؟ تبليغات نقطه خريد ايجاد جذابيت در تبليغات مارک تواين: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست م

مقدمه : به تعبیر پرفسور کاتلر بخشی از دارایی ناملموس سازمان است که در ترازنامه های مالی سازمان است که درترازنامه های مالی سازمان قرار ندارد و همین امر منجر به بی توجهی مدیران و مجریان سازمان به آنان شده است . در ایران از آنجا که همیشه عرضه کمتر از تقاضا و نیازبازار بوده آنچه در فراگرد بازار نقش اصلی را بازی می کرد ، تولید کننده و فروشنده بوده اند و تولید کننده درجهت سود آوری ، ...

مقدمه در عصر حاضر اغلب کالاهای موجود در بازار دارای بسته بندی مناسب که نیاز مصرف کننده و کالا را تأمین می سازد. در این تحقیق سعی شده است که طراحان گرافیک اشنایی مختصری در رابطه با بسته بندی و خصوصیات و کاربرد آنها به دست آورند. چه بسا طراحان گرافیک بسیاری هستند که تجربه لازم را در رابطه با بسته بندی کالاها ندارند و این مسئله باعث می شود که ایده های بسیار خلاقانه آنها در بسته ...

طراحی بسته بندی را از چهار منظر مختلف می توان بررسی کرد: روشی برای حفاظت محتویات بسته عامل موثری بر قیمت گذاری محصول بازاریابی که ویژگیها, و مزایای محصول را تبلیغ می کند. بخشی از خود محصول این مبحث به دو ویژگی آخر می پردازد , در حقیقت جایی که طراحی در راستای افزودن ارزش واقعی مطرح است . البته این به این معنی نیست که طراحی نقشی در بهبود نگهداری کالا یا کمک به بهبود راندمان قیمت ...

« در تمام اين مراحل (نهضت ) روحانيت نقش اول را داشت . يعني دانشگاهي ها بودند روشنفکرها همه شان نه البته دانشگاهي ها دانشجوها تقريبا اکثرا هميشه همه ...نقشي داشتند. لکن آن که ملت را بسيج کرد آن روحانيون بودند...آن که من هميشه به ملت ايران سفارش کرد

روز اولی بود که شاه رفته بود. امام در نوفل لوشاتو فرانسه اقامت داشتند. نزدیک به سیصد الی چهارصد خبرنگار خارجی از کشورهای مختلف، اطراف منزل امام جمع شده بودند. تختی گذاشتند و امام روی آن ایستادند تا به سؤالات خبرنگاران پاسخ دهند. تمام دوربینها کار می‌کردند. هنوز دو سه سؤال بیشتر از امام نشده بود که صدای اذان ظهر شنیده شد. امام بلافاصله جمع خبرنگاران راترک کردند و فرمودند: « وقت ...

مقدمه طراحی بسته بندی در دنیای امروز یکی از هیجان انگیزترین عرصه ها در بازار تولید و مصرف است که با مددگیری از صنایع و فنون مختلف مرزهای متعددی را گذرانده است. تمامی کوششهایی که صرف طراحی یک بسته می گردد و هنگامی به هدف خود دست می یابد که خریدار و مصرف کننده با رؤیت بسته مورد نظر ضمن کسب اطمینان از سلامت محتوی بسته، بدلیل قدرت و گیرایی طراحی بسته مورد نظر، مجذوب شده و آن را ...

نگاه کلی منظور از پاک کننده‌ها (detergehts) ، موادی هستند که ذره‌های چربی و چرک را از پارچه‌ها و یا اجسام دیگر بزدایند و در انواع مختلف تهیه می‌شوند. اولین ماده ای که به عنوان شوینده ساخته شد، صابون بود. از عمر صابون صدها سال می‌گذرد. آخرین دستگاههای صابون کشف شده ، مربوط به 2000 سال پیش است، 700 سال است که صابون‌سازی بطور صنعتی و به مقادیر زیاد ساخته می‌شود و 200 سال است که ...

درباره قاسم ایران شرکت قاسم ایران یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکتهای پخش در ایران می باشد که مایحتاج محصولات مصرفی بیش از 80000 خرده فروش را در زمینه مواد غذائی (شیرینی و شکلات٬آشامیدنی٬ شیر خشک)٬ آرایشی٬ بهداشتی و داروئی در سرتاسر ایران را تامین می نماید . شرکت قاسم ایران محصولات مصرفی بیش از 30 شرکت تولیدی معروف ایرانی ( نظیر گروه صنعتی مینو ) و خارجی (نظیر نستله ) را در سبد ...

5 نکته در کسب و کار - کار جدیدی انجام دهید: اینترنت هنوز هم محیط جدیدی در تکنولوژی می باشد. وقت خود را با انجام دادن کاری که قبلا انجام شده است، تلف نکنید. بله، تعدادی از نام های مشهور امروز مانند Google، MySpace و Flikr در پیاده سازی ایده های از قبل مشخص شده، موفق شده اند. اما هنوز قدم های محکمی هست که باید برداشته شود. جیمی والس تکنولوژی ویکی را تبدیل به دائره المعارفی همگانی ...

تاریخچه بسته بندی در جهان تکنولوژی بسته بندی عبارت است از توسعه و دستیابی به روش های جدید تولید بسته بندی است بسته بندی ها باید پیوسته با نیازهای کمی و کیفی بازار تطبیق داده شود و در اینجا به تاریخچه مختصری از بسته بندی اشاره می کنیم . بسته بندی بیش از آن که توسط انسان ابداع شود به صورتهای مختلف در طبیعت وجود داشته است . طبیعت نیز خود در ابتدای خلقت به بسته بندی مواد پرداخته است ...

مقدمه یکی از راه های فروش محصول نوع تبلیغات است که اینجا می خواهیم مختصری از نوع تبلیغ برای یک محصول را به اختصار بیان کنیم . تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.انجام این عمل با روش‌های گوناگونی ...

نگاه کلی منظور از پاک کننده‌ ها (detergehts) ، موادی هستند که ذره‌های چربی و چرک را از پارچه‌ها و یا اجسام دیگر بزدایند و در انواع مختلف تهیه می‌شوند. اولین ماده ای که به عنوان شوینده ساخته شد، صابون بود. از عمر صابون صدها سال می‌گذرد. آخرین دستگاههای صابون کشف شده ، مربوط به 2000 سال پیش است، 700 سال است که صابون‌ سازی بطور صنعتی و به مقادیر زیاد ساخته می‌شود و 200 سال است که ...

بسیاری از مردم در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه می کنند و آن را معادل فروش می دانند؛ در صورتی که فروش بخشی از بازاریابی محسوب می شود. دلیل اینکه مردم این اشتباه را می کنند این است که آنها از صبح تا شب با انواع و اقسام تبلیغات تجاری روبرو هستند و به قول یکی از بزرگان علوم مدیریت: امروزه مردم از 3 چیز گریز ندارند، مالیات، مرگ و آگهی های تجاری. اگر کل بازاریابی را به کوه یخ تشبیه ...

از آنجایى که کشت و تجارت توتون و تنباکو از منابع مهم درآمد تعدادى از کشورها است تولیدکنندگان سیگار تبلیغات شدیدى در مورد سیگارهاى جدید با فیلترهاى مناسب مى‌نمایند که باعث گردیده مصرف دخانیات از اواسط قرن بیستم به بعد شدیداً رو‌ به فزونى بگذارد. در نتیجه تحقیقات اپیدمیولوژیکى که در ۲۰ سال اخیر در زمینه سیگار و اثرات سوء آن بر سلامتى به‌عمل آمده، خطرات آن بیش از پیش به ثبوت رسیده ...

شرکت گروه صنعتي ويدا فناوران آسيا داراي مديران مجرب و توانمند در زمينه‌هاي طراحي ،‌ نمونه سازي ماشين آلات صنايع غذايي ، جذب و بومي سازي دانش فني ، ارتقاء بر سطح توليدات دستگاههاي ساخت داخلي ، ايجاد رقابت و مبادرت به صادرات مي باشد . سابقه فعاليت مد

مقدمه : به تعبیر پرفسور کاتلر بخشی از دارایی ناملموس سازمان است که در ترازنامه های مالی سازمان است که درترازنامه های مالی سازمان قرار ندارد و همین امر منجر به بی توجهی مدیران و مجریان سازمان به آنان شده است . در ایران از آنجا که همیشه عرضه کمتر از تقاضا و نیازبازار بوده آنچه در فراگرد بازار نقش اصلی را بازی می کرد ، تولید کننده و فروشنده بوده اند و تولید کننده درجهت سود آوری ، ...

پيامبر (ص‌) زندگي اجتماعي و فردي خود را در شکل معمول و حتي خوب آن شکل مي‌داد. لباس‌سفيد مي‌پوشيد، عطر مي‌زد، موهاي سر را شانه مي‌کرد و مرتب دندان‌هايش را مسواک مي‌کرد. در ميان اين مسائل‌، عطر زدن براي آن حضرت يک اصل بود. در روايت هست که در خانه پيام

تاريخچه اي مختصر در مورد شرکت تبليغاتي طراحان دشت سبز اين موسسه در سال 1380 تاسيس شد و موسس آن نيز آقاي کاظم جسماني مي باشد و تمامي فعاليتهاي اين شرکت در زمينه تبليغات مي باشد . پرسنل اين موسسه داراي 4 نفر در قسمت طراحي يک نفر در قسمت خدمات و 3 نفر

اولين تبليغات تصويري بي شک فعاليت خود را از غارهايي آغاز کرد که انسان هاي اوليه در آن سکني مي گزيدند.نقاشي بر روي سنگ ها و بسياري از سنگ نبشته هاي تصويري نظير تصاوير شکار، پرورش حيوانات و اهلي کردن حيوانات وحشي، همگي نمونه تبليغات تصويري از توانمندي

پس ازراه اندازي کسب و کار بايد به دنبال پيدا کردن مشتريان خوب براي توسعه کار بودو مابراي اين منظور تلاش مي کنيم تا خدماتي در خصوص درخواست مشتريان در رابطه با تبليغات بدهيم .و سعي داريم قيمتي در ازاي کارمان بگيريم که مشتريان راضي باشند و رفته رفته کي

علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصويري همراه انسان بوده است . تصاوير موجود در غارها، زمينه هاي پيدايش خط ، نمادهاي رياضي در علوم و همچنين ساير زمينه هاي مختلف ريشهاي ابتدايي پيدايش علائم مي باشند. امروزه طراحي آرم يا نشانه از جمله وظايف

مقدمه سپاس بی کران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید. تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیمایم و امید به اینکه عنایت الهی شامل حال ما باشد. تا با عنایت اندک علمی خود در خدمت به بشر باشیم. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فعالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نیست کامپیوتر به ...

کیفیت دانه برنج معطر کیفیت دانه برنج به وسیله خواص فیزیکی و شیمی فیزیکی آن تعیین می شود. خواص فیزیکی شامل اندازه و شکل دانه، راندمان تبدیل، درجه تبدیل و ظاهر دانه است. کیفیت پخت و خوراکی توسط خواص شیمی فیزیکی متعددی نظیر محتویات آمیلوز، درجه حرارت ژلاتینی و پیوستگی ژل یا همبندی ژل مورد سنجش قرار می گیرد. تانگ و همکاران بین آمیلوز و همبندی ژل و نیز بین آمیلوز و درجه حرارت ژلاتینی ...

مقدمه: خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین ...

تعریف واژه بیلبورد واژه "BILLBOARD" مرکب از دو بخش Bill و BOARD است. Bill دارای معنی، لایحه قانونی، قبض، صورتحساب برات، سند، اسکناس و ... و Board به معنای مقوا، تخته، یا هر چیز مسطح، میز غذا، تخته پوش کردن و ... می‌باشد. بیلبورد ابزاری تبلیغاتی است که از چوب، آهن، کاغذ و یا دیگر مواد قابل استفاده تشکیل شده است و در جاده‌ها، روی ساختمانها و مکانهای عمومی نصب می‌گردد. در قرن ...

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني که اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترن

سوئيچر دوربين جديد پيشرواجراي سيستم هاي پيشرفته حفاظتي تلويزيوني (مداربسته)وارسال تصاويروديتا ازطريق فيبرنوري – کابلهاي فلزي – بصورت بي سيم وشبکهکامپيوترواينترنتي درايران باسابقه فعاليت اجراي پروژه هاي سيستمهاي مراقبتيبادانش فني روزجهان

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني که اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترن

خلاصه گزارش طرح 1-1: عنوان و تعريف محصول محصول توليدي گلاب و انواع عرقيات معطر مي باشد. گلاب : گلاب به حاصل تقطير گل هاي سرخ (( گلهاي محمدي )) تازه چيده شده با آب که اسانس اضافي آن از محلول آبکي جدا شده باشد اطلاق مي گردد. عرقيات معطر : عرقيات معط

مزايا و معايب آگهي در روزنامه در اغلب کشورها روزنامه يکي از مهمترين وسايل تبليغ به شمار مي رود، ولي در ايران به علت تيراژ کم، ارزش آگهي در روزنامه به مراتب کمتر از استاندارد بين المللي آن است. مزاياي آگهي در روزنامه: فوريت درج آگهي، مهمترين حس

«تحليل تحولات و تاريخ جنگ تبليغاتي در دفاع مقدس» عنوان کتاب برگزيده پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات اجتماعي جهاد دانشگاهي در پانزدهمين جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس است. به همين بهانه مروري دارد بر چکيده‌اي از اين کتاب که توسط دکتر مرتضي منطقي

تبليغات وآگهي ها تبليغات عبارت است از ارتباط ومعرفي غير شخصي يا خدمات از طريق حاملهاي مختلف در مقابل دريافت وجه براي موسسات انتفاعي يا غير انتفاعي يا افرادي که به نحوي در پيام مشخص شده اند. آگهي وتبليغ علمي است که علي رغم قدمت آن هنوز در ايران ن

تبليغات چيست؟ تبليغات يک فرايند است و نه يک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبليغات به شکل هاي گوناگون رسانه اي براي ارتباط برقرار کردن بکار مي رود. تبليغات در ساده ترين شکل آن، روشي است که فروشنده يا صاحب کارخانه يک محصول، با مشتري و

فصل اول اهداف تحقيق هدف کلي بررسي نحوه تبليغات در روابط عمومي صندوق تعاون کشور اهداف جزئي: بررسي ميزان استفاده روابط عمومي از تبليغات بررسي ميزان استفاده روابط عمويم از فنون تبليغ بررسي مرزهاي تبليغ با روابط عمومي معرفي روش اجراي

- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است. - چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است. - ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است. - انواع اسنک 1- اسنک توپی 6- اسنک با پنیر 2- اسنک کرانچی 7- اسنک چرخی 3- اسنک طلایی 8- اسنک موتوری 4- اسنک حلقه ای ...

به گفته کارشناس آلماني با توجه به تحقيق در مورد کشورهاي اسلامي، امروزه اعتراض شديدي در مورد برگزاري يا ايجاد صنعت توريست و جهانگردي در کشورهاي اسلامي بيان شده است که اين تصوير منفي در رسانه هاي گروهي و غربي طراحي شده پيدا کرده است و توسط تبليغات منا

مفهوم تبلیغات از ریشه لاتینی propagane گرفته شده و از نظر لغوی به معنای (پخش کردن) ، (منتشر ساختن) و (چیزی را شناسانیدن) است، زیرا در تبلیغات سعی بر این است تا یک عقیده و یک کردار بطور منظم و جهت‌دار قبولانده شود. نمونه ای از تبلیغات علیه نازی ها نگاه اجمالی در اهمیت و ضرورت تبلیغ کافی است فکر کنیم که موفقیت در بسیاری از برنامه‌های اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی و نظامی مرهون در ...

چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار نبوده است. این مقاله به ...

محمد بنی حسن - رشته گرافیک- مقطع کاردانی عنوان پایان نامه: تبلغات شماره دانشجویی 3600002970 - آموزشکده شهید کرج (پسران) - آدرس: تهران، خیابان شهید مدنی خیابان سجاد کوچه اسدی- پلاک 105 - تلفن : 7811057 این تحقیق به این دلیل صورت گرفته اکثر فارغ التحصیلان رشته گرافیک بسوی تبلیغات رفته اما متأسفانه هیچ دانش خاص و محکمی از پیرامون آن ندارد و با زوایای مختلف آن آشنا نیستند. در این ...

مقدمه: دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه هاست بشر از دیدگاه قدرت تبادل پیامها و اندیشه ها،قله های بلندی را فتح کرده و ایستگاههای مخابراتی،رادیوئی و تلویزیونی خود را بر سقف بلند آسمان آویخته و به حرکت درآورده است.مشکل اصلی انسان در روزگار ما فقدان محتوا،هدف،ایمان و محرومیت از نظام عقیدتی،اخلاقی متکی بر عقل و وحی و فطرت است،مسأله تبلیغ و تبلیغات با اهداف و انگیزه های سیاسی و به ...

مقدمه در دنیای اقتصادی امروز ، انواع محصولات و کالاها با اسامی متفاوت قابل دستیابی هستند و چیزی که آنها را از هم تمیز می دهد ، تعداد مصرف کننده آنها می باشد چه بسا بسیاری از محصولات که به خاطر عدم شناخت کیفیت آن توسط مصرف کننده ، خریداری نمی گردد و برعکس کالایی دیگر که کیفیت پایین تری دارد ، درصد بالاتری از فروش را در اختیار گرفته و مشتری قابل توجهی نیز کسب می کند . به راستی این ...

تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران (قسمت اول) نویسنده :پرویزدرگی تاریخ ارسال:۱۰ دی ماه ۱۳۸۴ در این مقاله پس از تعریف ارتباطات و اهمیت آن درفضای کسب و کار رقابتی عصر حاضر به شیوه های مختلف برقراری ارتباطات اثر بخش بین بنگاههای اقتصادی و مخاطبان هدف اشاره شده است و پس از تعریف تبلیغات و شمردن نکاتی در اهمیت آن ، به دلایل پایین بودن اثر بخشی تبلیغات از دیدگاه آسیب شناسی پراخته ...

تبلیغات رفته رفته تمامی صحنه های تلویزیون را به تسخیر خود در می آورد. تکنولوژی های جدید تبلیغات، نه تنها ظاهر واقعی اشیا و مکان ها را به صورت آگهی های تبلیغاتی تغییر می دهند، بلکه اصالت تبلیغات در رسانه تلویزیون، محتوای برنامه ها را نیز تحت الشعاع قرار داده است. صنعت تلویزیون و تبلیغات که گذشته ای نه چندان دور را پشت سر خود دارد (از آغاز دهه ۱۹۵۰) در حال حاضر، یکی از بزرگترین ...

اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که ...

1- طرح مسئله: تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون کشور ما زیاد پخش می شود و تأثیر بسزایی در خرید و آشنایی مردم از محصولات غذایی و... دارد. در این تحقیق قصد بر آن است که تأثیر تیزرهای تبلیغاتی مواد لبنی را بر مردم شهر اصفهان فهمیده و برای هرچه بهتر شدن این تیزرها تلاش شود. مواد لبنی بخش زیادی از سبد غذایی خانوار را تشکیل می دهد. مراحل تولید و پاکیزه سازی مواد و افزودن مواد مختلف به آن ...

تبليغات جهانگردي و توريست به گفته کارشناس آلماني با توجه به تحقيق در مورد کشورهاي اسلامي، امروزه اعتراض شديدي در مورد برگزاري يا ايجاد صنعت توريست و جهانگردي در کشورهاي اسلامي بيان شده است که اين تصوير منفي در رسانه هاي گروهي و غربي طراحي شده پيدا

چکیده سازمانها و شرکتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه که یک شرکت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس می‌باشد. یکی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است که معمولاً یکی از اقلام این بودجه به تبلیغات شرکتها اختصاص می‌یابد. در اغلب شرکتها این بودجه ...

چیست؟ Banner تبلیغات از طریق تبلیغات بنری یکی از متداول ترین نوع تبلیغات در عرصه تجارت الکترونیک است . این سبک از تبلیغات دارای راندمان و تاثیر بالایی در حوزه وب می باشد . تا جایی که برخی از آمارها نشان می دهد تبلیغات بنری در وب بسیار موثرتر از تبلیغات تلویزیونی و مطبوعاتی است آیا بنر های تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟ به این سوال به دو صورت می توان جواب داد. اولین جواب، پاسخی کوتاه ...

برای یکبار به سایتتان می آیند و می روند چون شما آنجایی نبوده اید که آنها به دنبالش می گشتند[1]. - ابزار های تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای کلاسیک دارند؟ ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای تجارت کلاسیک دارند؟‌آنچه در اینجا خواهید خواند، مصاحبه ای است که در پاییز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذیرفته و در شماره 32 ماهنامه علمی - تخصصی ...

مقدمه امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست. هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه. چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره. مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند ...

تبلیغات جهانگردی و توریست به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات مناس طرح ریزی شده است. تهران-مارس 2007 دنیس هاف (کارشناس مطالعات کشورهای اسلامی)که هم اکنون برای سازمان درون ...

شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک» معجزه تبلیغات حداقل! تبلیغات برای فیلم های سینمایی در ایران هنوز از الگوهای چند دهه پیش پیروی می کند. پاییز گذشته، وقتی برای نخستین نمایش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نیوزلند،‌ هواپیمایی منقش به تصایر این فیلم به عنوان یک حربه تبلیغاتی نو به پرواز درآمد، چیزی جز افسوس برای طولانی تر شدن فاصله میان ایده های تبلیغاتی سینمای روز ...

شرکت تبلیغات برآورد تجهیزات تجهیزات تعداد قیمت 1- کامپیوتر 3 000/500/1 2- پرینتر (جوهر افشان) 1 000/120 3- اسکنر 1 000/130 4- میز 3 000/180 5- صندلی چرخ دار 3 000/150 6- مبل 1-سرویس 000/150 7- کمد 2 000/80 8-لوازم ابدرخانه (سماور –لیوان – بشقاب و...) ------ 000/30 9- گلدان 5 000/10 10- تابلو 3 500/7 بازاریابی پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای ...

1-خلاصه گزارش طرح 1-1: عنوان و تعریف محصول محصول تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر می باشد. گلاب : گلاب به حاصل تقطیر گل های سرخ (( گلهای محمدی )) تازه چیده شده با آب که اسانس اضافی آن از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد. عرقیات معطر : عرقیات معطر به حاصل تقطیر انواع مختلف گیاهان معطر که بعضی از آنها تازه و بعضی بصورت خشک با آب تقطیر می شوند و اسانس اضافی آنها از محلول آبکی ...

مقدمه خداوند زیباست و زیبایی ها را دوست دارد هدف از این پژوهش در این شرکت به دست آوردن تجربیاتی در کنار تحصیلات بوده و چگونگی روابط ساز مانی و تشکیلاتی که توسط افراد به طور مختلف اعمال می شود آشنا شده و همچنین در مورد موضوع تحقیق که بخشهایی مرتبط با رشته کار آموزی می باشد اطلاعات مفیدی حاصل گردیده است. . از پرسنل اداری این شرکت که راهنمایی های لازم را مبدول داشته اند بی نهایت ...

تبليغات و زندگي روزمره امروزه تبليغات در زندگي روزمره ما نقش مهمي را ايفا مي کند .اگر در خيابان يا در مکان هاي مختلف به دور و بر خود توجه کنيم تبليغات فراواني مي بينيم که هر کدام به جنبه اي از زندگي مربوط مي شوند .تبليغات از نياز هاي اساسي مانند خور

يک شرکت تبليغاتي اينترنتي براي عضويت شما در سايت خود و نصب نرم افزار کوچک تبليغاتي خود بر روي سيستم شما شما را استخدام مي کند و هر ماه حقوق خوبي به شما مي دهد. ميزان حقوق شما به شکل زير است : شما براي عضويت در اين سايت توسط يک لينک مثل: http://gr

شاید یکی از دلایل پائین بودن میانگین سطح کیفی تبلیغات رادیویی نسبت به تلویزیون، توجه نکردن به امکان تصویر سازی در ذهن مخاطب به وسیله صدا است. کاری که تنها به کمی دقت و توجه نیاز دارد و در مقابل تصویر سازی تلویزیونی ساده تر انجام می شود. به خصوص با در نظر گرفتن این نکته که ریشه های عمیق فرهنگ شاعرانه ما به ادبیات دوره پیش از ثبت تصویری و گرافیکی برمی‌گردد. کوه را ننوش ، آب را ...

تبليغات ، بعد از ارتباطي استراتژي بازاريابي است . ارتباط عملي فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامي برقرار ميشود که شخص اطلاعات درستي دريافت و تحليل کند . بنابراين ارتباط بايد به عنوان فرآيندي که داراي عوامل متعدد است ن

بررسي تاثير اينترنت بر حوزه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي واقتصادي امروزه موضوع تحقيقات مختلف درميان محققان و انديشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پيش رو نيز بررسي تاثير اينترنت بر حوزه تبليغات است. با شروع فعاليتهاي تجاري در اينترنت، تبليغات

روش تحقیق : در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است. مقدمه : تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،‌فرهنگی،‌اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه ...

سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ؛ سازمان جهانی فرش نیازمند موقعیت و قدرت تبلیغات فرش ایران میراث آریا: پیوستن ایران به سازمان جهانی فرش، بیشتر به نفع دیگر کشورها است تا ایران؛ زیرا آنها از پول،‌ استفاده خواهند کرد."اکبر هریسچیان" رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران، با بیان این مطلب ، از کشور ایران به‌عنوان صاحب رسالت در هنر ...

رئيس اتحاديه صادرکنندگان فرش ؛ سازمان جهاني فرش نيازمند موقعيت و قدرت تبليغات فرش ايران ميراث آريا: پيوستن ايران به سازمان جهاني فرش، بيشتر به نفع ديگر کشورها است تا ايران؛ زيرا آنها از پول،‌ استفاده خواهند کرد.اکبر هريسچيان رئيس اتحاديه صادرکنندگ

مسئله ی تحقیق : با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان فروش آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر فروش شرکتها بپردازیم . پیشینه ی تحقیق : انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند . تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند . 1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به ...

چکیده : تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود . گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب ...

مقدمه : با آگاهی از اهمیت کشت و زرع و توجه به این مطلب که بخش کشاورزی حدود 27% از تولید ناخالص و 80% از محصولات اساسی مورد نیاز کشور تولید کرده و صادرات غیر نفتی نیز سهمی معادل40% دارا می باشد در می یابیم که بخش کشاورزی در هر کشور می تواند نقش بسیار مهمی را در تولید ناخالص آن کشور ایفا کند . این امر از طریق تولید محصولات کشاورزی مصرف در داخل و صادرات به سایر کشورها و ایجاد زمینه ...

مقدمه صنعت مبلمان ، از سنت به مدرن صنعت چوب که با قدمت تاریخ بشر ، از انسان بدوی با انسان مدرن همگام با قافله تمدن بشری طی طریق کرده ، امروز با گذشت هزاران سال پررنگ تر از گذشته جایگاه اصیل خود را دربدنه اقتصاد مدرن جهان حفظ کرده است . صنعت بهره برداری از چوب با هدف تولید فرآورده های مورد نیاز بشر ، در مقاطع مختلف تاریخ با پیشرفت ها وجهش های علمی و تکنولوژیک انسان هماهنگ و همراه ...

هدف ازتحقیق: ارائه مطالب آموزنده برای کلیه افراد علاقه مند به رشته بیمه گری.نوعی اشتغال زایی وکسب درآمد وسود. بیان مسأله: هر شغلی در ابتدا کار، کم بودن ارباب رجوع یا مشتری معمولی است. تأسیس دفتر بیمه نوعی کار آفرینی فردیست. SWOT:S :نقاط قوت چاپ انواع بروشورهایی در مورد هر کدام از بیمه نامه ها وارائه آنها به آشنایان ،دوستان . صدور بیمه نامه ها با تخفیفیفات برای حرفه های پزشکان ...

سپاس بي کران پروردگار را که به انسان قدرت انديشيدن بخشيد. تا به ياري اين موهبت راه ترقي و تعالي را بپيمايم و اميد به اينکه عنايت الهي شامل حال ما باشد. تا با عنايت اندک علمي خود در خدمت به بشر باشيم. يکي از بارزترين ويژگي هاي عصر حاضر گسترده کامپيوت

« بيان يک اصل » هر موجودي در جهان جايگاه خاصّي دارد که معلول مرتبه وجودي و ويژگي هاي خاص آن موجود مي باشد . قوانين حاکم , ارزش وجودي , نحوه بهره دهي و بهره گيري , شيوه کار و حدود فعاليت يک موجود , وابسته به مرتبه وجودي و ويژگي هاي خاص او و تعيين کن

بازاريابي در متون مديريتي، بازاريابي صنعتي به عنوان آن دسته از عملکردها و فعاليتهاي تجاري و بازرگاني تعريف شده است، که فرايندهاي مبادله را بين توليد کنندگان و مشتريان سازماني تسهيل مي‌کند. ماهيت بازاريابي صنعتي را مي‌توان، خلق ارزش براي مشتريان به و

به رغم پندار برخي ساده انديشان، گرايش به لباس و پوشيدگي ، عملي صرفاً تفنني که برخاسته از غريزه تنوع طلبي آدميان باشد، نبوده و نيست بلکه ريشه در حکمتها و مصالح فردي، اجتماعي ، خانوادگي ، روحي و رواني و اعتقادي فراواني دارد، که در اين نوشتار مي کوشيم

مقدمه: از زمان به وجود آمدن انسان بر روی زمین یکی از عواملی که در زندگی انسان نقش مهمی ایفا می کند ، تهیه مایحتاج زندگی از جمله مواد غذایی میباشد که در زمان انسانهای اولیه این نیاز با شکار کردن و پرورش سبزیجات و حبوبات و لبینات از حیوانات اهلی صورت می گرفت. با تکامل یافتن شیوه زندگی تهیه ای نیازها ساده تر و راحت تر شده به طوری که امروزه در هر خیابان ، بازار و کوچه یک یا چندین ...

چهره‌ي تکيده‌ي عبدالله نوري نخستين چيزي بود که در بدو ورود به منزلش، توجهم را جلب کرد. چند سالي بود که او را از نزديک نديده بودم. غم سنگين جوانمرگي برادر، صورتش را فرو تراشيده بود. با خوشرويي تمام، پيش پاي ما بلند شد و ورودمان را خوش‌آمد گفت. انصاري

چکيده مد گرايي ، تجمل گرايي وروند رو به رشد مصرف گرايي در جوامع مختلف در حالي به يکي از چالش هاي جدي عصر حاضر تبديل شده که حمايت وتبليغات گسترده وهمه جانبه غول هاي توليدکننده کالاهاي مختلف از جمله لوازم الکتريکي وديجيتالي ، پوشاک وجواهرات وحتي مواد

چهره‌ي تکيده‌ي عبدالله نوري نخستين چيزي بود که در بدو ورود به منزلش، توجهم را جلب کرد. چند سالي بود که او را از نزديک نديده بودم. غم سنگين جوانمرگي برادر، صورتش را فرو تراشيده بود. با خوشرويي تمام، پيش پاي ما بلند شد و ورودمان را خوش‌آمد گفت. انصاري

گروه فني ومهندسي رسا ، به عنوان گروهي علمي و تخصصي در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات کار خود را از سال 1384 آغاز نمود و در اين مدت با جذب نخبگان دانشگاهي و علمي، توان فني و مهندسي خود را افزايش داده و طرح هاي فرا سازماني مختلفي را به دولتمردان ارائ

جايزه نوبل از ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد. پرش به: ناوبري, جستجو اين مقاله نيازمند ويکي‌سازي است. لطفاً با توجه به راهنماي ويرايش و شيوه‌نامه آن را تغيير دهيد. در پايان، پس از ويکي‌سازي اين الگوي پيامي را برداريد. جايزه? نوبل جايزه نوب

چرا رنگ؟ «رنگ، یک نیاز اساسی انسان است؛ مثل آتش و آب، یک ماده‌ی اولیه که برای زندگی ضروری است.» فرناند لژه (نقاش) رنگ، یک زبان‌جهانی است. رنگ، احساسات‌را تحریک می‌کند. فرهنگها را شکل می‌دهد و پیش‌زمینه جهان‌ما را می‌سازد. صحبت‌در مورد‌رنگ موجب‌می‌شود که خصوصیات موسیقی و‌طبیعت و ویژگی‌های شخصیتی را‌به جا‌آوریم. رنگ‌برخلاف سایر ملزومات دکوراسیون، یک بعد انسانی دارد که نمی‌توان آن ...

ثبت سفارش
تعداد
عنوان محصول